Pages

Followers

Monday, August 16, 2010

ramadhan oh ramadhan..

owh yeah..ramadhan is coming and today is the sixth day of ramadhan..dah lame rasenye x menulis kat blog diary ni..almost 6 month dud!wow!!what a long time..hari ni baru aku berkesempatan nk menulis coz sememangnye aku sangatlah buzy dengan kerja2 seharian..first of all aku memanjatkan syukur ke hadrat Ilahi coz diberi kesempatan dan tubuh badan yang sihat untuk menyambung kembali pelajaran ke Kolej..mungkin jodoh aku kt kolej ni masih panjang..so aku terima seadaanya apabila aku berada disini..seronok memang seronok tp beban kerja makin bertambah.tp tu sume untuk masa depan aku juga..aku sebenarnye masih mencari2 apa yang aku inginkan di dlm hidup ini.Especially dlm kerjaya..aku mmg memasang impian dan angan-angan yang tinggi untuk membuka sebuah perniagaan..tetapi aku masih belum mengetahui apa yang aku inginkan,bidang apa yang aku ingin ceburi..Apa yang aku tahu aku hanya mengikut langkah kaki dan hati ini untuk meneruskan impian.andai ada ruang dan kesempatan untuk aku dalam perniagaan InsyaAllah aku akan berusaha sedaya upaya.Chaiyokk!!!

No comments:

Post a Comment

Finger Peace Sign