Pages

Followers

Tuesday, June 14, 2011

budak praktikal..yihaaa...

yeshh..ari ni da masuk bulan ke-2 aku praktikal di !****!(mane leh g taw nnti kene saman)hihi..alhamdulillah berjaye jgk aku mengharungi detik2 yang membosankan,menjengkelkan,meloyakan dan tak dilupa saat-saat bahagia (^^)..tp btol kate Saloma dalam lirik lagunya "saat yang bahagia dtg sekejap saja"..huhu..bkn sng praktikal ni..nasib baik ikut unit..kot mengadap mesin fotostat je smpi abes x ke haru..tp aku heran la dan tertanye2 jugak npe kalo praktikal je mesti nk mengadap mesin fotostat??ape dorg ni mmg bute kayu ke x reti gune mesin tu..stakat nk potostat(ni yg slalu sebut so gune je) selai pun swoh aku..ape punye malas la manusia itu..gaji nk tinggi tp mkn gaji bute..asal nmpk aku je potostat..asal potostat je muke aku..huishh...heran btol aku..yg besh bos2 yg pngkt tinggi rilex je xde la beria sgt nk swoh wat kje,tp yg bwh2 ni ha terutama yg kerani2 ni..pehh makk..didih hati mak..pantang aku melintas kt meja dorg.."err..tlg potostat ye"..sumpah mcm !(#*@& perangai ko..mekap nk tebal..keje men pesbuk je kt opis..da tue prangai cm org mude..eii...meluat akuu..tolong ler ubh2 ler prangai tuu.,..memalukan..ko x segan ke kt bdk praktikal?xde prasaan ke nk swoh wat kje yg ko pttnye kna wat..aku bkn nk menghina..tp agak2 la..ko melambangkan jabatan/syarikat ko keje,ptt kena la jaga imej..x salah nk swoh aku wat kje tp biar kena gayanya..

No comments:

Post a Comment

Finger Peace Sign