Pages

Followers

Monday, January 2, 2012

Gudbye 2011 memories and welcome new 2012...

hari ni da 2nd day of January 2012..bertambah lagi umur aku..huu...azam tahun lepas pun 1/2 je yg tercapai...ape yg aku rase wish aku tahun lps yg the best adelah aku pass dgn jayanya dlm exam aku..aku mmg x sangke btul aku pass..yihaa...aku mmg berterima kasih sgt kt mak aku yg byk bersusah payah kt aku..akak-akak aku n the one and only abang aku yg byk membantu membakar semangat aku...terima kasih byk2..blaja jauh dari keluarga sebenarnya satu cabaran yang amat mencabar dr segi emosi..rindu,rase terpinggir mmg sentiasa bersarang dlm hati aku ni mase blaja di utara tanah air dulu..
walaupun aku ni nmpk gagah je dipandangan mata kawan2,tp hati aku ni tuhan je taw..(wat2 gagah je tu)huhu...duit yg aku kumpul (duit poket mak aku kasi) tu mmg aku simpan untuk balik kmpg je..pegi blk da rm100..aku jrg la nk shopping2 sakan ngn kengkawan,lgpun nk shopping mende la kat dlm utan tu...pale otak aku ni kalo cuti je mesti blk kmpg..haha..mmg da set baekk punye lam pale otak ni,CUTI=BALIK KAMPUNG...and aku adelah antara student yg plg kerap balik..!!...Changlun---> Seremban....walaupun perjalanan tu jauh,tp bg aku dekat je sbb bkn aku yg bwk bas:)hehe....driver bas tu pun jemu tgk muke aku ase..apepun time kaseyy la kt abg drebar bas Cepat Express,Transnasional yg bwk bas mcm manusia dan beringat kt dlm bas tu ade nyawa orang...aku mmg berterima kasih sgt dorg bwk bas dengan berhemahnye...huhu..walaupun kadang2 slalu kna sound ngn driver sbb bwk beg mcm ade bijik timah dlmnye..boghek nk mampuihh....huhaa...bile aku kerap blk mule la ade yg berkate aku ni manje ngn family... biar la orang nk kate aku ni anak mak ke,anak manje ke..aku x pedulik..sbb bg aku,aku ade mak je yg bley aku kongsi masalah,suke duke...

lg wish aku yg berjaya adalah bile projek jual nenas aku berjaya..walaupun tu cume la satu projek yg mengambil mase cume 2 bulan tp aku puas ati dgn hasilnye..dengan projek ni jugak la kite kenal sape kawan kite yg sebenarnye...x semua manusia tu sempurna kan..apepun aku cume amik part kebaikan je dlm diri seorg kawan tu...iaitu slalu ade bile aku rasa keseorangan..bab lain itu antara dia dan tuhan..mungkin bile hal tu terjadi ramai yg ketawa berdekah2 kt aku..xpe la,aku x penah amik pusing pasal org kate..sbb biasa laa..lama2 diam la nnti..dan ape yg pnting aku da capai ape yg aku nk gapai..yg lain lantak g laa...
last but not least,bende yg blum tercapai mmg byk n salah satunye nth bile la aku nk kurus agknye,,,h0h0...harap tahun 2012 ni ade la perubahan gamaknye...huhu

No comments:

Post a Comment

Finger Peace Sign