Pages

Followers

Thursday, March 22, 2012

Menyesal x sudah...(ini luahan hati sedih aku)

aku ase menyesal x sudah ade kawan mcm tu....bile susah aku dicari,bile senang aku dilupakan...malah dihina lagi...ok aku bersyukur sebab aku da tahu dirinya yg sebenar...smpai bile2 aku akan ingat semua tu...peristiwa memalukan itu...aku tahu aku xde ape2..xde harta,duit ribu2,kereta,kerja yg best mcm korg...tp pls respect sikit...aku bukan nk berlagak pandai tp aku terlalu sakit hati dengan perbuatan korg tu...korg pergunakan aku dulu semata2 untuk kepentingan korg je,korg baik dgn aku semata2 untuk assignment..aku yg bodoh sbb terpedaya dengan korg..korg x pernah langsung jaga hati dan perasaan aku...aku sedih dpt kawan mcm ni...perumpamaan melayu mmg tepat...bagai kacang melupakan kulit dan bagaikan melepaskan anjing tersepit...dan aku mula mengakui ketepatan 100% perumpamaan melayu itu...xpe la maybe ni hari korg...aku akan ingat semua ni....Allah tu maha adil kan....

1 comment:

  1. kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follownya.. :D

    ReplyDelete

Finger Peace Sign