Pages

Followers

Thursday, May 24, 2012

mencabar sungguh hidup ini..

mana ada hidup tanpa cabaran?mana ada hidup tanpa pengorbanan...baik dari segi masa mahupun impian...memang impian kita x seindah mimpi..andai boleh kehidupan ini dilakar seindah cerita dalam novel,alangkah bahagianya hidup....urghh...lain yg diimpi lain yg berlaku...berapa ramai dari kita tersasar dari landasan kehidupan,tersasar dari matlamat hidup...hidup penuh dgn cabang2,onak, ranjau dan liku..andai ada jalan yang lurus dihujungnya pasti berliku....hmm..begitu juga aku...lain yg aku belajar masa di kolej,lain pula cabang kerjaya yg aku ceburi sekarang...apapun aku anggap ini satu pengalaman hidup...mungkin dipertengahan nanti ada sesuatu yg menanti untuk aku kembali ke landasan yg benar....apapun redha dengan ketentuanMu Ya Allah...

No comments:

Post a Comment

Finger Peace Sign