Pages

Followers

Sunday, July 22, 2012

Puase yang blurr...My life sooo Bujang..hahaha

Bulan pose tahun ni x la seindah dulu2..sbb mak xde kt samping aku...nun jauh disana kt umh abg aku..kalo x, dapat gk la merase rendang ayam pencen cili api cmpur daun puding..perghh...lelehh...pose aku tahun ni rase sunyi je...kalo bole diadaptasi ke telenovela mesti ade bunyi cengkerik..betape sunyinye aku ase...sahur pun mkn telur ngn kicap...tu pun abih meriah la tu,kalo x teguk air sejuk jek..x pun langsung x bangun...ngee~~kalo kt kmpung nuu,perghh sahur mcm berbuke,mcm2 hadoo...siap ade kopi panas,..lauk pun fresh je bru msk...hmm...da duk bujang nih...xde laa..tp xpe laa,biase la duk merantau negeri org kan...mne same duk negeri sendiri...apepun aku berhijrah ni adalah untuk memulakan idup baru..kalo bole aku da xmo ingat pape pasal kenangan yg menyakitkn ati..aku sendiri perlukan ruang utk diri sendiri..dan aku xmo lg idup merendah diri smpi dipijak2 org...apepun aku bersyukur ade mak dan kakak2 aku yg still setia bg aku moral support dr blkg..terima kasih semua...

No comments:

Post a Comment

Finger Peace Sign