Pages

Followers

Wednesday, July 25, 2012

murtabak...oh mamak.....

owh yeahhh...x lame lagi berbuka...lagi sejam lebey je...x sbr ase..huk aloh,da mcm bebudak lak kire waktu bebuke..jap lg aku blk keje...fuhh...cpt la mase...cpt la mase.. ari ni ase cm nk mkn murtabak daging..area mane murtabak sedap ek? aku cm nk try je mamak punye murtabak,adekah sesedap mcm yg disangke...aku nk try murtabak mamak kt satu restoran X ni (cewah xmo gtaw)kang kantoi,tgk dr segi dia uli doh tu,mcm best je...(korg bole imagine kan cmne)hak3...muke mmg bersungguh2,lidah kua sikit,muahahaha..tgn laju je uli...tu blum dia pusing doh yg da leper tu..da mcm roti canai terbang dh..apepun aku tawakal jela...arap2 xde la bulu tgn yg msuk lm murtabak aku order tu...hahahaha...

**mkn murtabak ngn air ribena sodap nih...baru la kelesss ko jahh...ngee~~

No comments:

Post a Comment

Finger Peace Sign