Pages

Followers

Friday, February 8, 2013

forgiveness??

yess,akhirnye berjaya jugak aku bkk blog aku nih...lame jugak x bukak,dkt 6 bln kot,password pun hmpir lupe,nasib baik ade catat kt tepi katil..sorry mak,xde niat nk wat vandalisme..:P apepun aku ase hepi gk la sbb dari sehari ke sehari aku nk update blog,tp perasaan malas menguasai diri...apakan daya..apepun aktiviti aku hari ni adalah membelek gambar2 lame..muncul satu demi satu kenangan...ada yang pahit,x kurang juga yg manis..tetapi yang pahit itu terlalu banyak,yang menyakitkan membuatkan aku rasa benci..aku benci pada kebencian itu,aku x tahu bagaimana untuk aku singkirkan...aku tutup semula album dan aku lempar semula dalam almari..itu lebih baik...bukan mudah untuk aku melupakan...biarlah semuanya jadi kenangan...memaafkan mungkin,melupakan tidak sama sekali..tp adakah kemaafan itu ikhlas dari hati aku? jawapannya buat masa sekarang ini adalah tidak,tetapi aku x tahu bagaimana di masa akan datang...hanya
Tuhan yang tahu....

 

No comments:

Post a Comment

Finger Peace Sign